Usein kysytyt kysymykset
Periaatteessa ihan mitä vain, mitä tarvitset. Muotoilemme käynnin juuri sinun tarpeidesi mukaan. Yhden käynnin sisältö voi sisältää paloja kaikista palveluistamme: Esimerkiksi imuroinnin, lakanoiden vaihdon, lampun vaihdon, mattojen tamppaamisen, kaupassa käynnin ja saattamisen. Voit valita juuri sinulle sopivat toteutettavat asiat.
Se on erittäin harmillista, olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään mitä voimme tehdä asian korjaamiseksi. Voit tutustua myös reklamaatioprosessiimme
Ei tarvitse, me olemme valmiita sinua ja kotiasi varten. Tuomme kaikki tarvittavat välineet ja aineet, jos olemme sopineet esimerkiksi siivouksen suorittamisesta.
Palveluissamme ei ole koskaan sitoutumispakkoa, eli ei myöskään irtisanomisaikaa. Palvelumme toteutetaan sinun toiveittesi mukaisesti juuri niin usein kuin haluat. Maksat aina vain toteutuneista käynneistä.
Tottakai. Tutustumiskäynnillä voimme kartoittaa tarpeitasi paikan päällä. Soita tai laita meille viestiä, niin sovitaan sinulle tutustumiskäynti.
Tutustumiskäynnillä on tarkoitus kartoittaa tarvittava palvelukokonaisuus. Tutustumiskäynnillä paikalla voi olla kartoittajan ja asiakkaan lisäksi myös omainen, mutta mitään ennakkovalmisteluja ei tarvita. Pääasia, että pääsemme keskustelemaan siitä, miten voimme tarjota parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ja pääsemme tutustumaan lähemmin vaikuttajiin, jotka mahdollisesti tulee ottaa huomioon sitten varsinaisella käynnillä.
Käteistä ei voi antaa, mutta esimerkiksi pullakahvien tarjoaminen on erittäin sallittua.
Ei se mitään, ilmoita asiasta mahdollisimman pian asiakaspalveluumme, niin järjestetään sinulle uusi aika.
Juuri niin kauan kuin sinä tarvitset, kunhan siitä sovitaan ajoissa, jotta pystymme järjestämään kaikille asiakkaillemme heidän tarvitsemansa avun. Minimi laskutettava tuntimäärä on 1 tunti.
Omaisuutta koskevissa vahingoissa meillä on turvana suuri vastuuvakuutus. Lisäksi suloiset apulaisemme ovat koulutettuja toimimaan yllättävissä tilanteissa ja esimerkiksi terveydentilaa koskevissa vakavissa vahingoissa olemme välittömästi yhteydessä yleiseen hätäkeskukseen.
Suloiset apulaisemme käyttävät aina asiaan kuuluvia perus suojavarusteita, esimerkiksi siivouksessa kumihanskoja. Jos toivot käynnille esimerkiksi kasvomaskin tai muun erikoissuojavarusteen käyttöä niin ilmoita siitä asiakaspalveluumme ja järjestämme asian.
Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme aukioloajat:
8-16 ma-pe
Puhelinnumero:
Sähköpostiosoite:
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ei hätää, me autamme sinua! Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ota yhteyttä soittamalla, sähkpostilla tai lomakkeen kautta: