Usein kysytyt kysymykset

Mitä palveluihin tarkalleen kuuluu?

Periaatteessa ihan mitä vain, mitä tarvitset. Muotoilemme käynnin juuri sinun tarpeidesi mukaan. Yhden käynnin sisältö voi sisältää paloja kaikista palveluistamme: Esimerkiksi imuroinnin, lakanoiden vaihdon, lampun vaihdon, mattojen tamppaamisen, kaupassa käynnin ja saattamisen. Voit valita juuri sinulle sopivat toteutettavat asiat.

Mitä jos en ole tyytyväinen saamaani palveluun?

Se on erittäin harmillista, olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään mitä voimme tehdä asian korjaamiseksi. Voit tutustua myös reklamaatioprosessiimme

Pitääkö minun valmistautua käyntiin jotenkin?

Ei tarvitse, me olemme valmiita sinua ja kotiasi varten. Tuomme kaikki tarvittavat välineet ja aineet, jos olemme sopineet esimerkiksi siivouksen suorittamisesta.

Mikä on palveluiden irtisanomisaika?

Palveluissamme ei ole koskaan sitoutumispakkoa, eli ei myöskään irtisanomisaikaa. Palvelumme toteutetaan sinun toiveittesi mukaisesti juuri niin usein kuin haluat.  Maksat aina vain toteutuneista käynneistä.

Onko mahdollista tilata tutustumiskäyntiä?

Tottakai. Tutustumiskäynnillä voimme kartoittaa tarpeitasi paikan päällä. Soita tai laita meille viestiä, niin sovitaan sinulle tutustumiskäynti.

Mitä tutustumiskäynnillä tapahtuu?

Tutustumiskäynnillä on tarkoitus kartoittaa tarvittava palvelukokonaisuus. ​Tutustumiskäynnillä paikalla voi olla kartoittajan ja asiakkaan lisäksi myös omainen, mutta mitään ennakkovalmisteluja ei tarvita. Pääasia, että pääsemme keskustelemaan siitä, miten voimme tarjota parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ja pääsemme tutustumaan lähemmin vaikuttajiin, jotka mahdollisesti tulee ottaa huomioon sitten varsinaisella käynnillä.

Voiko työntekijälle antaa tippiä?

Käteistä ei voi antaa, mutta esimerkiksi pullakahvien tarjoaminen on erittäin sallittua.

Mitä jos ennalta sovittu aika ei sovikkaan minulle?

Ei se mitään, ilmoita asiasta mahdollisimman pian asiakaspalveluumme, niin järjestetään sinulle uusi aika.

Kuinka kauan palvelun käynti kestää?

Juuri niin kauan kuin sinä tarvitset, kunhan siitä sovitaan ajoissa, jotta pystymme järjestämään kaikille asiakkaillemme heidän tarvitsemansa avun. Minimi laskutettava tuntimäärä on 1 tunti.

Mitä jos käynnin aikana sattuu jokin vahinko?

Omaisuutta koskevissa vahingoissa meillä on turvana suuri vastuuvakuutus. Lisäksi suloiset apulaisemme ovat koulutettuja toimimaan yllättävissä tilanteissa ja esimerkiksi terveydentilaa koskevissa vakavissa vahingoissa olemme välittömästi yhteydessä yleiseen hätäkeskukseen.

Käyttääkö apulainen suojavarusteita?

Suloiset apulaisemme käyttävät aina asiaan kuuluvia perus suojavarusteita, esimerkiksi siivouksessa kumihanskoja. Jos toivot käynnille esimerkiksi kasvomaskin tai muun erikoissuojavarusteen käyttöä niin ilmoita siitä asiakaspalveluumme ja järjestämme asian.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme aukioloajat:‍

‍8-16 ma-pe

Puhelinnumero:

Sähköpostiosoite:

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ei hätää, me autamme sinua! Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ota yhteyttä soittamalla, sähkpostilla tai lomakkeen kautta:

Usein kysytyt kysymykset